قوانین و مقررات دزگاردن

قوانین و مقررات دزگاردن

۱) میهمانان در صورت مشاهده ی رفتار نامناسب و هرگونه توهین و یا بی احترام و یا بی احترامی از جانب مالک اقامتگاه موضوع را به پشتیبان سایت اطلاع داده تا پیگیری های لازم صورت گیرد و در صورت نیاز اقامتگاه مربوطه توسط سایت حذف خواهد شد .

۲) در صورت تغییر در تعداد میهمانان باید موضوع توسط مهمان به پشتیبان سایت قبل از زمان ورود به اقامتگاه اطلاع داده شود تا هماهنگی های لازم صورت گیرد و در صورت نیاز سازش بین طرفین انجام شود و یا جریمه برآورد شود ، در صورت اطلاع ندادن اختیار تام با مالک ویلا جهت سازش و یا کنسل کردن و یا اخذ جریمه و… می باشد .

۳)در صورت نیاز به تمدید روزهای اقامت خود داشتید ، باید از طریق سایت جهت درخواست مجدد رزرو اقدام کنید و در غیر اینصورت سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اقامت شما در روزهای اطلاع داده نشده نخواهد داشت .

۴) در صورت مشاهده ی مواردی مانند ؛ نداشتن امنیت کافی ، نداشتن امکانات اولیه ، تطابق نداشتن ویلا با امکانات ذکر شده و یا عکس های قرار داده شده در سایت قبل از تحویل کلید اقامتگاه به پشتیبان سایت دزگاردن جهت پیگیری موضوع و در صورت نیاز جابجایی ، اطلاع دهید .

۵) مالک اقامتگاه تا ساعت ۱۲ شب موظف به تحویل به میهمان میباشد و در صورت عدم هماهنگی قبلی با با پشتیبان سایت و یا میزبان جهت زمان حضورتان ، رزرو شما به صورت خودکار لغو خواهد شد و مبلغ بیعانه بازگشت داده نخواهد شد .

۶) وظیفه ی اصلی سایت دزگاردن ایجاد ارتباط بین میهمان و میزبان و در اختیار گذاشتن بستری مطمئن برای انتخاب اقامتگاه دلخواه شما برای اقامت می باشد و سایت دزگاردن پشتیبانی و پیگیری های لازم را تا زمان خروج میهمان از ویلا انجام خواهد داد ، پس با خیال راحت و اطمینان خاطر میتوانید ویلای مد نظر خود را رزرو کنید و یک خاطره ی خوب به همراه عزیزانتان رقم بزنید.

۷) در صورت ایجاد برخورد فیزیکی و نزاع بین طرفین (میزبان و میهمان ) موضوع را در اسرع وقت به پلیس و پشتیبان سایت اطلاع دهید ، لذا سایت هیچ گونه مسئولیتی بابت رفتار طرفین (میهمان و میزبان) ندارد و تنها میتوانیم برای جلوگیری از بروز مجدد اینگونه مشکلات حساب های کاربری اقامتگاه و میهمان را از سایت حذف کنیم .

۸) در صورت عدم حضور میزبان و در دسترس نبودن در زمان تحویل ویلا به میهمان ، موضوع را به پشتیبان سایت اطلاع داده تا پیگیری های لازم صورت گیرد و در صورت گذشت یک ساعت از زمان تحویل و عدم دسترسی به میزبان ، میهمان میتواند درخواست لغو رزرو و استرداد کامل وجه خود را دهد و اقدام به رزرو اقامتگاه های دیگر کند ، سایت دزگاردن در تمامی مراحل پشتیبان شما میباشد.

قوانین و مقررات لغو رزرو

۱) در صورت لغو رزرو توسط میهمان تا قبل از ۲۴ ساعت مانده به زمان تحویل ویلا ۲۰٪ از مبلغ کل فاکتور کسر میگردد و باقی مبلغ توسط سایت به کاربر بازگردانده میشود .

۲) در صورت لغو رزرو توسط میهمان در روز تحویل (کمتر از ۲۴ ساعت ) ، ۳۰٪ از مبلغ کل فاکتور کسر میگردد و الباقی مبلغ به حساب کاربر بازگردانده می شود .

۳) در صورت لغو رزرو توسط میهمان پس از تحویل گرفتن ویلا ، تمام روز های اقامت + ۳۰٪ از مبلغ روزهای باقی مانده کسر میگردد .

۴) در صورت لغو رزرو توسط میزبان و یا بروز هر گونه مشکل و یا خطا در سیستم رزرو و هماهنگی توسط سایت و تیم پشتیبانی ، تمام وجه پرداختی توسط میهمان به صورت تمام و کمال به حساب شما بازگردانده خواهد شد .

۵) در صورت مغایرت در اطلاعات وارد شده توسط میهمان (از جمله مغایرت در تعداد میهمانان) ، سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال بازگشت وجه شما را نخواهد داشت و تصمیم به لغو رزرو ، سازش ، اخذ جریمه ، دستور به تخلیه ی ویلا و یا ندادن اجازه ی ورود بر عهده ی میزبان اقامتگاه میباشد .