سوالات متداول میهمان
ثبت نام
دزگاردن به عنوان یک پلتفرم رزرو اقامتگاه که تعدادی واحد های اقامتی در آن فعال است، قبل از هر چیزی بانک اطلاعات با ارزشی از انواع اقامتگاه در اختیار شما قرار میدهد. این اطلاعات شامل مشخصات اقامتگاه، موقعیت جغرافیایی، قیمت و سایر موارد میشود که به کاربران کمک میکند با مقایسهی این اطلاعات در کوتاهترین زمان، بهترین و مطمئنترین انتخاب را داشته باشند. تیم پشتیبانی دزگاردن شبانه روز همراه کاربران هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوال، شما را همراهی کنند.
در بالای تمامی صفحات گزینه «ثبت نام» را میبینید. بعد از کلیک بر روی آن، نام و نام خانوادگی، شماره موبایل، آدرس ایمیل (اختیاری) و رمز عبور دلخواه را وارد کنید. اگر از طریق دوستان خود با سایت آشنا شدهاید و کد معرف دارید، آن را در صفحه رزرو وارد نمایید تا تخفیف 50 هزار تومانی برایتان در فاکتور اعمال شود. بعد از آنکه اطلاعات را تکمیل کردید، روی گزینه ثبت نام بزنید؛ در این مرحله کد فعال سازی به شماره موبایلی که وارد کردهاید، ارسال میشود. با وارد کردن این کد ثبت نام شما تکمیل میشود.
زمانی که وارد سایت شدید، این بار به جای اینکه روی گزینه ثبت نام کلیک کنید، روی گزینه ورود بزنید. شماره موبایلی را که در مرحله ثبت نام انتخاب کردهاید را وارد نمایید و با وارد کردن رمز یکبار مصرف ارسالی ، دسترسی برای پنل کاربری فعال شود.
وارد حساب کاربری خود شوید، روی گزینهی حساب کاربری کلیک کنید و هر ویرایشی که میخواهید اعمال نمایید.
سوالات مربوط به رزرو
کافیست شهر یا کد اقامتگاه مورد نظر خود را در کادر جستجو بنویسید و کلیک کنید. با اعمال تاریخ، تعداد نفرات و فیلترهای موجود جستجوی شما دقیقتر میشود و زودتر به اقامتگاه دلخواهتان میرسید.
در کادر مربوط به جستجو، تعداد نفرات و تاریخ سفرتان را مشخص نمایید تا اقامتگاههای با ظرفیت خالی برایتان نمایش داده شود. فیلترهای مختلف مانند قیمت، نوع اقامتگاه، امکانات، چشم انداز و غیره به علاوهی گزینه مرتب سازی به شما کمک میکنند به راحتی اقامتگاه دلخواه خود را از بین صدها اقامتگاه پیدا کنید.
در گوشه سمت چپ صفحات هر شهر و منطقهای که جستجو میکنید، گزینه نقشه را میتوانید فعال کنید. با بزرگنمایی هر نقطه جغرافیایی و کلیک بر روی گزینهی “اقامتگاههای این منطقه را جستجو کن” اقامتگاه به صورت پیش نمایش درمیآید. اگر بخواهید اطلاعات کامل از اقامتگاه دلخواهتان را ببینید، کافیست بر روی آن کلیک کنید تا به صفحه اقامتگاه بروید.
بله، ابتدا باید درخواست را با نام خود ثبت کنید و زمانی که رزرو شما تایید شد، وارد مرحلهی پرداخت شوید. در این مرحله گزینهی درخواست برای دیگران را بزنید و اطلاعات شخصی که قصد رزرو برای او را دارید، وارد کنید و دکمه ثبت را بزنید.
در این مورد بهتر است از تیم پشتیبانی سایت کمک بگیرید. آنها درخواست شما را با میزبان اقامتگاه مطرح میکنند، در صورتی که میزبان با تغییرات مشکلی نداشته باشد و شرایط جدید را تأیید کند، فاکتوری جدید ثبت میشود.
بخش مربوط به قوانین کنسلی، تمامی سوالات شما در این موضوع را پاسخ میدهد.
در این مورد نیاز است با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا اقدامات لازم برای کنسلی رزرو شما را انجام دهند. درباره هر رزرو با توجه به قوانین کنسلی برخورد میشود.
تیم پشتیبانی از اولین کلیک بر روی سایت تا برگشت شما از سفر کنارتان هستند و به صورت شبانه روز تماس مهمانان را پاسخ میدهند. بنابراین در این مواقع کافیست با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید تا پیگیر مشکل شما باشند.
در صورتی که رزرو شما توسط میزبان رد شود، تیم پشتیبانی دزگاردن به یکی از دو روش زیر این مشکل را پشتیبانی میکند:
1- با معرفی اقامتگاه جایگزین که به تایید شما برسد، رزرو دیگری برایتان ثبت میشود.
2- در صورت تمایل، تمام مبلغ رزرو از طریق شبا به حساب شما برگشت داده میشود.
همکاران پشتیبانی دزگاردن با دریافت شماره شبا، مبلغ را حداکثرتا 24 ساعت کاری به حساب شما واریز خواهند کرد.
به دو شیوه امکانپذیر است:
1- اگر به روشهای پرداخت آنلاین آشنا هستید، به راحتی در انتهای فرآیند درخواست رزرو به درگاه بانکی وصل میشوید و با وارد کردن مشخصات کارت از جمله رمز دوم پرداخت خود را انجام میدهید.
2- در صورتی که رمز دوم ندارید، از روش کارت به کارت استفاده کنید و پس از واریز وجه بلافاصله عکس فیش پرداختی را در واتس آپ برای تیم پشتیبانی ارسال کنید.
پس از اینکه مراحل رزرو را طی کردید؛ قبل از وصل شدن به درگاه، میتوانید کد تخفیف خود را وارد و اعمال نمایید.
نظرات:
در روز پایان اقامت، لینک نظرسنجی در قالب یک پیامک برایتان ارسال میشود که با ورود به لینک مربوطه میتوانید نظر خود را ثبت کنید.
نظرات مهمانان هر اقامتگاه در پایین صفحه همان اقامتگاه ثبت شده و شما میتوانید پیش از درخواست رزرو تمامی نظرات را مشاهده کنید.
تمامی اطلاعات اقامتگاه اعم از امکانات، تصاویر، موقعیت حدودی اقامتگاه، قیمت، قوانین و غیره در هر صفحه برای هر اقامتگاه به صورت مجزا آورده شده است.
پس از پرداخت، شماره میزبان و آدرس دقیق اقامتگاه در قالب رسید سفر برای مهمانان نمایش داده میشود.
در صورتی که این شرایط از سمت میزبان فراهم شود و اقامتگاه ظرفیت خالی داشته باشد، تیم پشتیبانی این امکان را با پرداخت مبلغ اضافی مهیا میکند.
واحد پشتیبانی سایت دزگاردن در تمام ساعات شبانه روز در حال پاسخگویی به تماس میزبانان، مهمانان و کاربران گرامی است.
سوالات متداول میزبان
برای اين کار کافیست در سايت دزگاردن ثبت نام کنید و سپس روی گزينه «ميزبان شويد» در بالای صفحهی سایت کليک نمایید. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، به صفحه راهنما ثبت اقامتگاه مراجعه کنید. اقامتگاه خود را ثبت و با تکمیل اطلاعات اقامتگاه به صورت دقیق، میزبان دزگاردن شوید. پس از ثبت اقامتگاه تیم پشتیبانی در سريعترين زمان ممکن با شما تماس میگيرند. در صورت تاييد اطلاعات و تصاویر، اقامتگاه شما در سايت ثبت و برای رزرو توسط مهمانان فعال میشود.
تصویر کارت ملی مالک، تصویر شناسنامه مالک، تکمیل بودن اطلاعات کاربری و اطلاعات حساب (درصورتی که فرد ثبت نام کننده مالک نیست، تصویر قرارداد یا توافق نامه با میزبان جهت اجاره اقامتگاه برای پشتیبانی ارسال شود)
بله یک میزبان میتواند چندین اقامتگاه را با حساب کاربری خود ثبت کند.
این گزینه به مهمان نشان میدهد که تقویم اقامتگاه و قیمت آن به روز است و بدون تأیید میزبان، مهمان به مرحله پرداخت میرسد. بنابراین در این مورد برای افزایش تعداد رزرو، میزبان باید به طور مستمر وضعیت اقامتگاه خود را به روز کند.
- رزرو آنی قابلیتی ویژه برای بهتر دیده شدن آگهیهاست.
- کمتر از 4 دقیقه زمان میبرد و حدود 60 درصد افزایش رزرو خواهید داشت.
- در جستجوی سایت بالاتر دیده میشوید .
نکته: میزبانان عزیز توجه داشته باشند که تقویم اقامتگاههای خود را حتما به روز نگه دارند و درصورت پر شدن اقامتگاه فورا تقویم توسط میزبان پر شود.
بعد از ورود مهمان به اقامتگاه و دریافت تایید از مهمان جهت تحویل اقامتگاه، مبلغ رزرو جهت واریز به واحد مالی ارجاع داده میشود.
درخواست رزرو از طریق پیامک برای شما ارسال میشود و شما میتوانید از طریق پیامک و پنل سایت، رد یا تایید درخواست را مشخص کنید (برای پیگیری سریعتر رزروها، همکاران ما نیز با شما تماس میگیرند)
بعد از ثبت، اقامتگاه شما در صف تایید قرار میگیرد و پس از تایید همکاران ما بر روی سایت نمایش داده میشود.
رزروها از طریق پیامک به اطلاع شما میرسد و میتوانید رد یا تایید رزرو را انجام دهید.
www.dezgarden.ir