نحوه رزرو

چگونه می‌توانم یک اقامتگاه را رزرو کنم؟
پس از ثبت‌نام یا ورود به سایت، با استفاده از گزینه‌های موجود در صحفه اصلی سایت اقامتگاه موردنظر خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب اقامتگاه مناسب، با رجوع به صحفه اقامتگاه و استفاده از تقویم اقامتگاه (درصورت استفاده از موبایل با انتخاب دکمه‌ی رزرو آنلاین ، تقویم اقامتگاه برای شما نمایش داده می‌شود)، تاریخ رفت و ‌برگشت و تعداد همراهان خود را وارد نمایید و درخواست رزرو را کلیک کنید.درصورت استفاده از استعلام از میزبان منتظر بمانید! پیام میزبان حاوی پر یا خالی بودن خانه حداکثر تا ۲ساعت، برای شما به صورت پیامک یا ایمیل، ارسال خواهد شد. در صورت خالی بودن اقامتگاه، لینک پیش‌پرداخت برای شما پیامک خواهد شد. هم‌چنین شما می‌توانید از پنل کاربری وارد صفحه‌ی “رزرو های من” شوید و با انجام پیش‌پرداخت، درخواست خود را نهایی کنید.
چگونه می‌توانم در سایت ثبت‌نام کنم؟
با انتخاب گزینه‌ی “ورود | عضویت” در نوار بالا و وارد کردن مشخصات فردی و شماره موبایل، می‌توانید به صورت رایگان حساب کاربری خود را ایجاد کنید.
چرا تقویم اقامتگاه، خالی بودن آن را نمایش می‌دهد ولی بعد از درخواست رزرو، میزبان اعلام پر بودن می‌کند؟
تایید درخواست شما، منوط به پذیرش شرایط درخواست شما از طرف میزبان می‌باشد. میزبان بنا به شرایط درخواست، می‌تواند آن را تایید نکند.
چطور می‌توانم از وضعیت درخواست‌هایم مطلع بشوم؟
می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی “رزروهای من” یا صحفه“تاریخچه رزرو” وضعیت تمامی درخواست‌هایتان را مشاهده نمایید.

ارتباط با میزبان

آیا می‌توانم قبل از پیش‌پرداخت و سفر با میزبان گفتگو داشته باشم؟
برای گفتگو با میزبان می‌توانید از صحفه اقامتگاه مربوطه گزینه “گفتگو با میزبان” را انتخاب کنید و به صورت چت با میزبان در ارتباط باشید.
چگونه می‌توانم شماره تماس میزبان و آدرس اقامتگاه را دریافت کنم؟
بعد از انجام پیش‌پرداخت، شماره تماس میزبان و آدرس اقامتگاه برای شما پیامک خواهد شد. هم‌چنین در صفحه‌ی “سفرهای من” گزینه "مشاهده رسید" برای شما مهمان گرامی فعال خواهد شد که با انتخاب آن، شماره تماس میزبان و آدرس اقامتگاه مورد نظر قابل رویت می‌باشد. شما می‌توانید جهت هماهنگی برای تحویل کلید با شماره درج شده از میزبان، تماس حاصل فرمایید.

هنوز جواب سوالت رو نگرفتی؟